» Doprava, montáž a platba

Doprava, montáž a platba

Doprava

 

Dopravu zajišťujeme po celé ČR a SR, buď pomocí vlastního nákl. automobilu nebo pomocí smluvních partnerů. U velkých chat se k dopravě používá kamión od smluvního dopravce. V každém případě musí zálazník zajistit/umožnit příjezd nákl. vozu max. do vzdálenosti 40 m od místa vykládky. V případě, že se jedná o delší vzdálenost a zákazník si nezajistí přesun materiálu na vlastní náklady, zavazuje se uhradit částku 250,00 Kč s DPH (v hotovosti) za 1 tunu/10 m přesunu materiálu na místo vykládky. Při skládání výrobku je nutná asistence Odběratele a výrobek se složí za 1. uzamykatelné dveře nebo vrata. Zboží musí být uskladněno v krytém prostoru se stálou vlhkostí vzduchu, min. 10 cm nad zemí. Rozvoz zboží probíhá od časných ranních hodin až do setmění a to po celý rok. Den před závozem, zpravidla odpoledne, se Vám ozve řidič a sdělí Vám čas příjezdu.

 

Postup při přebírání zásilky:

 

 

  • Po převzetí zboží a jeho uskladnění zkontrolujte úplnost dodávky. Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodlěne nás kontaktujte, nejpozději následující pracovní den od převzetí zboží. Při pozdějším oznámení nezaručujeme kladné vyřízení Vaší reklamace.

 

Montáž

 

Montáž většinou probíhá v ten samý den, kdy bylo zboží dopraveno. Nemusí to tak však být vždy, záleží na zvoleném způsobu dopravy. Montáž zahradních chat trvá max. 1 den, větší chaty se montují i několik dnů. Odběratel je povinen provádět průběžné kontroly při montáži a požadovat případné odstranění vad. V ceně montáže je zahrnuto přenášení a složení materiálu do 40 m od místa, kde je možno zaparkovat nákl. automobil.  V případě, že se jedná o delší vzdálenost a zákazník si nezajistí přesun materiálu na vlastní náklady, zavazuje se uhradit částku 250,00 Kč s DPH (v hotovosti) za 1 tunu/10 m přesunu materiálu na místo montáže.

 

Postup při přebírání smontovaného výrobku:

 

  • Po smontování výrobku zkontrolujte, zda je vše v pořádku. Případné drobné nedostatky, které nebrání v užívání výrobku, se vyřeší opravou rovnou na místě. Pokud to nebude možné, zapíšou se do Předávacího protokolu a odstraní se při nejbližší možné příležitosti, max. však do 30-ti dnů. Pokud by se jednalo o zásadnější vady, tak by se tato skutečnost opět zapsala do Předávacího protokolu a odstranění těchto vad by proběhlo při nejbližší možné příležitosti, max. však do 30-ti dnů.

 

Platby:

 

Záloha:

 

  • 50% nebo 100% z celkové ceny zboží -  záleží na Vás, jakou možnost zvolíte.
  • Platba převodem nebo v hotovosti - částku můžete převést na náš účet nebo ji složit v hotovosti, pokud zboží objednáváte u některého z našich prodejců anebo přímo u nás v kanceláři.

 

Doplatek:

 

  • Platba převodem nebo v hotovosti - částku můžete převést na náš účet nejpozději 5 dnů před dodáním zboží nebo ji složit v hotovosti při převzetí zboží.

 

Poznámka: Způsob platby zálohy a doplatku si zvolíte při objednání výrobku. Veškeré potřebné údaje pro provedení platby (částka, číslo účtu, var. symbol) pak budou uvedeny na objednávce. Zvolený způsob platby je pro Vás závazný.